MONDAY, 7 FEBRUARI 2011


RELOAD XPAX....

 nk kongsi skt ngn kwn2.... sjk akhr2 ni celcom byk wt promosi kn nk menarik customer2...sy byk lh jgk dpt bonus drp celcom ni...murah pn murah especially yg pakai no upax...sy ade jgk dpt bonus klu kita tmbh nilai byk2, celcom akan bagi free msg, free call ke no sesame upax...tp, utk reload 10 kali sehingga 28 feb 2011, btl ke akn dpt duit???....mungkin btl kot....try r cmne pn....kt sni sy nk kongsi ski mklmt ngn kwn2 blogger...:


Berita baik untuk pengguna Xpax, U.O.X. dan S.O.X, hadiah wang tunai di bawah mungkin menjadi milik anda sekiranya ada reload 10 kali sehingga 28 Februari 2011 ini. Jangan terkejut plk tengok jumlah duit yang boleh korang menangi.


1. Buat reload yang ke 5 sama hari dengan reload ke 4 anda, maka anda akan dapat 100 minit masa berbual PERCUMA ke nombor yang sama network selama 2 hari.

2. Buat reload yang ke 5 sama hari dengan reload ke 6, maka akan anda dapat FREE CALL dan FREE SMS ke 15pax atau 8pax anda sepanjang minggu. 

3. Kalau anda buat reload ke 10 sebelum 28 Februari, selain berpeluang memenangi hadiah wang tunai di atas, anda juga bakal dapat RM10 free credit. Fantastik gila~~
Dan jangan risau sebab setiap kali anda semua reload, akan ada SMS dihantar untuk mengesahkan reload anda tue. So tak perlu gelabah sangat. Kalau dah rezeki tue confirm anda akan menang punya. Kesimpulannya, reload banyak-banyak sampai 28 Februari ini untuk berpeluang memenangi hadiah wang tunai beribu-ribu ringgit.



reload byk dpt byk bonus ....:)

No comments:

Post a Comment